Förstår mig inte riktigt på killar.

- Ni får trycka ner mig, snacka hur mycket skit om mig ni vill & lägga ner energi på att sprida massa ryckten. Jag vet iallafall vad som är sant, ingen kommer kunna ändra mina åsikter eller mig själv. Jag vet att jag inte var mig själv ett tag där i början av 2012 men av det har jag lärt mig så mycket. Många kommer nog aldrig få se mitt riktiga "jag" för ni aldrig kommer vilja, försöka eller ge mig chansen till att visa den. Det skiter jag i, det är erat problem om ni lägger ner massa enerig på mitt liv och hur jag var istället för att lägga allt bakom sig och se i nuet. Pusssssssssssssssssssssss
Bilden har inget med texten att göra.
Vill bara säga att jag älskar dig Evelina Holm Ferner♥

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: som du! kram

2012-03-27 @ 16:38:40
URL: http://www.nattstad.se/FeliciaAkerstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0