Du kämpar för killen som sårar dig men är blind för killen som skulle kunna dö för dig.



Kom hem vid kl 11 idag med tåget, jag och mamma har fixat på mitt rum hela dagen så nu är det klart! Tagit bort massa saker och satt upp lite tavlor. Ser mycket renare och fräschare ut. SKÖNT! Ska slappa nu ett tag, äta och sen åker jag och mamma in mot Örebro, äntligen.. Börjar bli en liten stadsflicka för där får man ingen stämpel på sig iaf, små byar är ju helt världelösa. Det man inte vet om sig själv det vet alla andra. Hatar att folk får fel uppfattning om mig, det är nog det värsta. Men jag får nog skylla mig själv, önskar bara jag kunde göra en grej ogjord och kunna förklara mig. Aja, orkar inte bry mig snart om det.... Pusssss♥

I N N A N


E F T E R

Kommentarer
Postat av: linn

Det man inte vet om sig själv det vet alla andra. Så typiskt för småbyar!!

2012-03-11 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0