Måndag 20.19 ~ imorgon smäller det!

Godkväll på er! Har knappt bloggat idag, det var bara för att jag gjort massa nyttigheter som var behövligt! Skolan först, blev att åka hem en sväng efter man slutat men blev att ta bussen tillbaka ganska fort för att gå till tandläkaren. Fick ta ut mina blåa gummiband.. Ska tillbaka den 6 feburari för att sätta tillbaka dom sedan dit den 10 feburari för att få nå metall ringar med nån platta bakom mina framtänder och då ska jag oxå få tandställning på dom nedre tänderna. Krångligt men det går framåt iaf! :) Efter tandis så städade jag här hemma för mamma & pappa kommer ju hem imorgon :D yeey.. har oxå vart på gymmet och rensat alla tankar!
~ nyss ätit lite mat och tagit en dusch, skön dag/kväll! Pusssss♥

mobil bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0