NU KOMMER SVAREN :)

Anonym:
vilken skola går du på?
vilket är ditt favorit ämne i skolan?
hur länge har du och din kille vart ihop?
Kram

SVAR:
jag går på plusgymnasiet i örebro
mitt favorit ämne är självklart SPA ;) när vi masserar varann osv.. :)
Imorgon är de 23 månader! :)
KRAM


Amra
Vilken är din favoritefterrätt?
Är du en beroendemänniska?
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Vad har du för ringsignal?
Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Har du varit med i tidningen?
Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Vem är din förebild?

Tack för mig :D

SVAR:
Hej AMRA :)
min favorit maträtt.. hmm.. jag älskar kina mat, tacos grillat, sallader och sånt! Har svårt att bestämma mig :D
Beroendemänniska? Menar du om jag är beroede av saker? hihi trög tjej jag är (a) isf.. kanske? :D
Nej de tror jag inte att jag gör :)
What are words hihi! Bytte nyss till den, förut hade jag "DAGOTTO" :D
Hmm.. Jadu o; vet inte, Freddie kanske? :)
Jaa, de har jag, vääääldigt många gånger :(
Min förebild? :) hmm.. DIG SÅKLART ;) hihi.. nej men vet faktiskt inte, tror inte jag har någon :)
TACK SJÄLV♥


EVVVEEEE
visst är ja bäst?! och ja gillar muffins

SVAR:
Hihi såklart evvvvve (a) jag med o; GOTT!


Emma den bästa
älskar du mig? :(

SVAR:
JAAA EMMA, SÅKLART JAG GÖR! Du är min lilla myra som alltid kommer stå mig nära hjärtat♥


Viktoria
hur går det mellan dig och freddie?
vilka är dina bästa vänner?
kommer du ihåg första gången vi sågs?
har du brutit något?

besök gärna min blogg youarebest.wordpress.com
älskar dig gumman

SVAR:
Alla bråkar men de rullar på och de går bra, älskar han så mkt
jag vet inte, har aldrig haft någon "BFF" hihi.. men såklart har jag jävligt många vänner som är så jävla underbara.
Jaa , de tror ja nog :) på freddies 16års dag :)
Nej de har jag aldrig gjort.

puss!



Jenny
Är din storasyster bäst?

SVAR:
hihihi såklart syrran ;)



Anonym
Vad lyssnar du på för musik?
vad gör du om dagarna?
hur blev du o din kille tillsammans?

SVAR:
jag lyssnar på musik beroende på vad jag är på för humör.
jag gör typ ingenting! :)
Jadu.. hade gillat honom så länge men en dag så tog erika med mig ner på byn på en rast med jocke o freddie när jag gick i 8an och han i 9an (men hade vart med freddie en gång innan med massor av vänner) men på lektionen efter rasten så fick jag freddies nr av erika, jag började skriva med honom och vi träffades själva dagen efter och så blev de bara mer mer mer och mer :) 4 månader efter de så blev vi tsm :) lite kortfattat..


Anonym
är de din familj som har villa i tailand?

SVAR:
för att vara rättande så är de hus i Thailand* höhö
och svaret är ja :)



Toffi
van e du nu?? :D

SVAR:
HEJ TOFFI!
Just nu är jag hemma på övervåningen i huset i en skön fotölj HAHA :D



Tobias
Vilken är din favorit maträtt?
Vilken är din favorit färg?
Favorit dag?
Om du fick åka vart du ville på jorden vart skulle du åka då?^^
Vad hatar du mest av allt?
Vad gör dig glad?
Vad gör dig sur?
Vad önskar du dig mest just nu?
Bästa godiset/dricka?
Ty för mig ^^

SVAR:
en till sån fråga hihi.. Som sagt så gillar jag tacos, grillat, sallader och kina mat hihi!
Ojdå! det var svårt :( haha de är nog berode på väder och humör HÖHÖ
dag på året eller dag i veckan? :) Veckodag är nog fredag och söndag och bästa dagen på året är såklart min födelsedag 16MAJ :D
Jag vet faktiskt inte o, Skulle nog ta en jorden runt resa :D
Jag hatar falska människor, hatar att bli sviken och sånt!
Jag blir glad av människor som är glada och lyckliga runt omkring mig och att må bra! :)
Jag blir sur när de inte är bra HÖHÖ
Jag önskar mig.. att min rygg blir bra!
Älska loka! och älskar popcorn! :D
TACK SJÄLV :D



Anonym
Finland på jullovet? :D

SVAR:
Om freddie, min syster och peter inte följer med Thailand och freddie har körkort så ska jag komma ! :D


Sabina
Hej ! :)
skulle inte du kunna berätta lite om hur du var när du va barn , o om din uppväxt lite kanske ? skulle va lite kul o veta lite om va du tyckte om o göra då , o va du tycker om att göra nu ! :)
Ha de bra , Kram <3

SVAR:
Åååh vad svårt med kul! :D
Som barn tyckte jag om att vara hemma hos en som heter Alexandra som var min närmaste kompis då, vi var varje dag , lekte osånt som barn gör! hihi. Jag hade även en sjukdom som liten.. heter effektkramp, men den är borta nu! Ni som undrar vad de är , kan säga att de var .. t.ex när jag ramlade, blev ledsen elr arg så satte de lås i min hals så jag inte kunde andas , blev helt blå. Mamma och pappa gjorde självklart allt så jag började andas igen. Kan oxå berätta att jag älskade att vara hos min mamma och pappas föräldrar och så! hihi.. Jag trampade oxå in en glasbit i foten som inte gick att ta bort så undrar vart den är nu o; Jag var jävligt envis och kunde absolut inte ta ett nej.. och om ni vill veta en pinsam sak om mig som barn.. hihi så ska jag berätta de! Jag åt ludd och papper.. Gjorde ett hål i alex soffa och åt upp en stor del av innehållet plus att jag åt mitt eget tåludd.. PINSAMT!
Nu gillar jag att umgås med nära och kära, vänner och killen min! Ha kul och leva livet :)
Hoppas de duger med svaret , Ha de bra, kram♥


Marii
berätta 12 saakrä som int vi vejt om di!
vann handalr du mest kläädä?
va haar du fö framtidsplaanä?

puuuss&kraam din maii :)) <3

SVAR:
ojdå! Ni vet nog de mesta om mig , iaf du Mari ;) hihi..
Men jag berättade nyss om min barndom, det om luddätandet hih
jag är oxå en på miljonen (enligt doktorn)
Jag har ett jävla tepprament..
Är skit envis
kan inte ta ett nej, blir jätte känslig om ja får ett
Älskar att vara med er :*
FÖRLÅT men finns inget ni inte vet tror jag :(
handlar mest kläder på Gina, HM, Where it och sånt! :)
Ett bra jobb med en underbar familj! Och såklart kunna träffa er oftare! <3

Pussochkram underbara mari♥



Elin W
Hur många besökare har du per dag? Och är de mest från sverige eller finland ? :)

Och vad är ditt drömyrke ?

SVAR:
Kollar knappt besökaren hihi.. men mellan 50-100 iaf..
Mest Sverige tror jag :)
Mitt drömyrke är inom SPA :D


Elin
vart har du flyttat nu och kan du lägga upp bilder på lägenheten? haha, kom inte på någon annan fråga :p

SVAR:
Jag har flyttat till en lägenhet som ligger typ vid södra station!
Självklart kan jag ta bilder o lägga upp :D


Ida
vad står de på din tatuering i nacken? :D

SVAR:
Never Give Up
:D



Anna 14 år
hur många piercingar och tatueringar har du?
vill du ha mer av något av dom sakerna?

SVAR:
Har en tatuering
har hål i näsan, läppen, tungan, naveln och på olika ställen i örat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0