Nya ögonfransar!

Hejhopp! Kommit hem från ännu en bra dag på praktiken! Trivs super där borta. Som sagt fick ju jag nya ögonfransar idag, är super nöjd! Det var verkligen enkelstrån, hon satte dit en för en (jobbigt?!?) men resultatet ser väldigt naturligt ut må jag säga! :) Var också till skolan, hämtade böcker, prata med alex, anna & erika, tog sedan bussen till biblan och lämnade tillbaka böckerna som jag har fått en liten räkning på.. men nu är jag fri! hihi.. här får ni lite bilder pussssss♥


ingen av bilderna har jag mascara på mig :)
Tack super söta Sara :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW! hur mkt skulle det kosta att göra såna ?

2011-11-10 @ 17:32:24
Postat av: Hahne

Skapligt snygga ögon!

2011-11-14 @ 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0