I gotta go my own way

Hejsan, nu är jag hemma i huset! Jobbet var kanoners idag också, Viktoria som är lika gammal som mig (Malins dotter) jobbade där idag och vi gick runt och gjorde allt möjligt. Jag & Sara gjorde en varsinn skalpmassage på varann och det var super skönt! Runt lunchen åkte jag & Viktoria iväg till Club 700 så fick jag se henne och hennes grupp dansa, dom var super duktiga :)) På någon hälsomässa var det. Aja, jag slutade vid 3 men stannade kvar lite längre eftersom mitt tåg gick 15.47.

~ Men just nu är jag som sagt hemma i huset, ska äta gooood mat med mamma&pappa. Ska bli så gott så! Senare ikväll är det ju IDOL :D Vi får se om jag åker hem till Alex och Robin under kvällen :) Pussss♥

I gotta go my own way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0