Fredagskväll.. 23.54

Godkväll på er! Det var väldigt sorgsligt att sluta på SPAhuset idag.. Men jag har gett dom mitt schema när jag slutar om dagarna i skolan så man kan komma dit o jobba lite extra då&då! Annars kommer jag tillbaka dit v. 5-7 inför nästa praktik, jag var så välkommen så :) det är ju positivt! :) Nog med de.. efter praktiken åkte jag till Marieberg, där syrran & peter var. Handlade lite sedan åkte vi hem till huset i kopparberg! Åt 3 rättersmiddag med mamma, pappa, syrran & peter. Hur gott som helst! Förrätten fick jag en specialare för jag inte gillade förrätten som dom andra fick (fick sallad&räkor!) Varmrätten var perfekt oxfié men hemmagjord potatisgratäng, sås & sallad. Efterrätt var ost och kex, mums var allt!

~ kom nyss hem från ställdalen, pratade med freddie en liten stund men nu sitter jag hemma. Ska nog ta o sätta på en film som man kan glo på tills man lägger sig!
P.s! fick mina ögonbryn fixade idag, great! Färgade & plockade så nu slipper jag "osynliga" ögonbryn när jag inte målar dom ^.^ hihi.....

Bild 1&2, fick fika på praktiken & så fick jag blommor för det var sista dagen :')
Bild 3&4, min förrätt & deras andra.. höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0