Forever alone.

Bara kollat massa på tv, lyssnat på musik & suttit vid datan.. Lilla grisen var sjuk idag så hon fick vara hemma vid sig och piggna till, krya♥ Såg ialla fall nyss det C O O L A S T E någonsin! Var ute ett litet tag, så trodde jag först att jag såg ett stjärnfall men det var inget vanligt! Det såg ut som ett brinnande K L O T som hade G L Ö D efter sig, det visades säkert i 5-10 sekunder! Jag kommer ihåg att Freddie sa att han såg något sånt i somras & nu förstår jag vad han menar! Super coolt. aldrig sätt något liknande.

~ Aja, ska kolla på navy cis ett litet tag som precis började. Lägger mig nog sedan, spelar lite innan jag stänger mina blå ögon. Jobb på spahuset mellan 9-15, tåget 15.47 hem till farfar & städa lite sedan hem till Örebro igen! Pusssss & godnatt♥

sjukt bra.
han är sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0