helvete..

Måste skriva av mig men kan inte, är för privata saker.. Önskar ja kunde prata ut om allt, verkligen allt, så jag slipper hålla allt inombord, men jag kan inte, vågar inte.. Jag är verkligen en sådan person som inte vågar prata rakt ut hur jag mår.. de svider att det är så, vettefan om ja kan ändra på det, det är nog de svåraste.. Ååh.. varför ska det finnas helvetes stunder i livet.. Varför kan de inte alltid vara som de var en underbar tid när man hörde havets vågor och har sanden mellan tårna med dig bredvid eller när man inte hade några bekymmer som när man var liten, då allt var bra, när man inte hade tankar i huvudet. Önskar ja vågade prata ut med någon. Måste någonstans och rensa skallen!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa en blogg till med lösen och användarnamn precis som jag där du kan skriva av dig dina tankar och känslor. ett bloggnamn som ingen kommer på, ett användarnamn och lösenord som ingen kommer på. ganska skönt kan ja säga.

2011-07-07 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0