Prat om igår, sorry för inga bilder !

Tog med mig kameran överallt igår men tog inte ett ända kort o; Pallade inte, plus att vi var på massa olika ställen :) Först Elvira, sen när vi gick till några killkompisar över gatan så började vi ta det lungt med en varsin öl , efter en liten stund bara så åkte vi til jennifer där vi skulle vara, skiiit kul verkligen! :D Sen vid 12 på natten följde jag med Julia med bussen och vi åkte till några gamla kompisar till henne, jag kände ingen men det var helt OK iaf :)) Men vi kom hem halv 5 på morgonen och Julia sov vid mig :) Vi vaknade halv 11 av att hon skulle hem och då gjorde jag mig iordning och den 11.35 bussen till Karlstad som jag berättade i inlägget innan! :)) ♥

Taack för en toppen kväll alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0