Tisdag, "Jocke som har HIV"

Idag så vaknade jag upp vid 5 av klockan, bredvid min älskling, gick upp efter halv sex av att han tvingade mig upp för att inte missa skolan, thihih, så sööt. Bussen gick kvart över sex, sov hela resan så den gick fort, kom till Örebro tio i 8. Vi hade friskvård, läste om en som heter Jocke och har HIV.. :( Han var bög och hade blivit lurad, han träffade en från internet och dom hade sex, med kondom, men den andra killen ville använde body loation som glidmedel.. Jocke tyckte inte de var nå konstigt med det. Men han visste inte om att body loation gör så att gummit förstörs så kondomen hade spruckit... Så han fick HIV. Killen hade lurat många fler, han blev dömt och utskickad ur landet (han var utlänning).. Men jocke levde sitt liv bra ändå oxh såg inte sin sjuldom som något hinder.

Aja snart har vi Engelska. Vi ska läsa och göra något i ett häfte. Efter de har vi klassråd, jävlar vad klagomål vi har.. Sen idrott och då har vi teori. Slutar 15.50. Då blir de gå hem o göra något?


Älsklingens mössa för att dölja min morgonfrilla som jag ej orkade fixa och med hans myströja :* ♥

Jag och min Balle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0