Söndag kl 12.01

Godmorgon alla glada.. Igår kom jag juh som sagt till hällefors och åkte till Violeta :) Vi gick och tjocka oss med kebabsallad ;) Sen gick jag till Freddie en stund och pratade lite om massa. Så jag var där en stund sen skjutsade D-son mig i Epan till Violeta igen fast till en annan som heter Hampus eftersom hon var där. hon blev bara fullare och fullare ^^ De slutade inte så bra heller, hon skulle lyssnat på mig att vi skulle gått hem tidigare, vi kom väl hem vid halv 4 4. Sen skulle vi sova och kolla på film, men vi somnade (:

Imorse vaknade vi jätte tidigt, kan fortfarande inte sova om nätterna... Har inte sovit ordentligt sen jag var i Thailand.. Inte så jävla kul.. Får väl se vad som händer idag :) Hoppas på att vi kan gå till Freddie och Ted innan jag åker hem (: Få se hur denna vecka som kommer blir.. Jobbig gissar jag på.. Saknar mina föräldrar :/ Vill att dom kommer hem :/

Aja, ha de bra.


Freddie Gunnarsson, jag älskar dej av hela mitt hjärta! Utan dig skulle jag inte klara någonting,
halva jag dör om du går bort. Du fyller upp min dag genom att vara glad mot mig, de är bara du som
verkligen kan få ett leende på mina läppar när jag är ledsen. Oavsätt vad de är som hänt så är de du
som får mig glad, genom att le mot mig. Du är helt otrolig, helt speciell, ingen är som du!
Du fyller ut mitt hjärta och gör mig starkare, jag älskar dej min älskling! Puss

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ni är så söta tillsammans, blir lite svartsjuk av att se eran kärlek, men jag är så glad över att det är bra mellan er nu och jag tror på eran kärlek och att den kommer att kunna hålla väldigt länge och jag hoppas verkligen att det kommer att ordna sig med allt som har hänt mellan er..

jag är så glad över att jag har dig och att jag kan prata med dig...

jag skulle aldrig kunna göra något som skulle kunna såra dig, och det hoppas jag att du vet om och jag är glad över att ha en vän som dig <333333 älskar dig vännen<33333

2011-01-16 @ 20:25:25
URL: http://youarebest.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0