så jävla trött..

Vill tillbaka till Thailand, de var sån underbar tid där.. Nu när man kommit hem så är allt bara skit.. Man är helt död i kroppen och så vaknar man halv 4 om nätterna och somnar knappt om.. Man ligger bara och halv sover.. Man hänger inte med i skolan heller för man är för seg.. Känner mig så grymt ensam om dagarna.. Jag saknar min mamma och pappa så otroligt mycket faktiskt. De är skit jobbigt. Man bor själv i Örebro och känner sig så ensam FAST de är en stad och finns så mkt att göra och så gör man ändå ingenting.. Så tomt utan min älskling och de är skit jobbigt.. Allt tar verkligen kål på mig !

Aja, nu sitter man iaf i längenheten själv (ovanligt....) och kollar på TV och har nyss ätit lite.. Jag pallar inte plocka
med mina grejer idag heller.. så de får ligga kvar där de ligger.


Vill tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0