Måndag kl 08.50 och är trött

Igår gick jag och Violeta hem till Freddie och Ted utan att dom visste om de, hehe. Är så glad att vi gick dit! <3 Vi var där ett bra tag och Viktoria var där oxå (: Älskling och Ted gjorde mat till alla oss sen, riktiga kokar ;) hahha :) Jag och Violeta gick hem till henne efter 9 nångång, satt vid datan ett tag sen och tillslut sov vi :)

Imorse så gick man upp tio över 6 och var as trött.. Men var faktiskt glad att jag vaknade av väckar klockan för de har jag inte gjort sen jag var i Thailand. Så nu börjar jag få tillbaka den Svenska tiden i mig (: Bussen gick kl 7 till Örebro, skiiiiit tråkigt att åka buss verkligen.. Men när vi nästan var framme så ringde min mamma och jag blev överlycklig :D

Men nu ska vi ha SPA, hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0