Hatar att vänta och ha tråkigt..

Igår var jag på fest vid Elvira och de var super kul att umgås med Elvira och Julia i början :) Sen kom 2 av Elviras vänner och sen hennes bror som var lite flumm och de var riktigt kul :D Haha :) Senare på kvällen typ vid 12 så kom 3 andra killvänner som var schysta till en början, jag somnade i soffan typ mellan 2 3, har ingen aning hur mkt klockan var ^^ De skulle bli så att vi skulle dra någon annanstan men blev ej så, vi stannade vid Elvira och det var kul :D Sen när man vaknar upp av en liten kris så går jag och Julia hem till mig och lägger oss :)

Idag vaknade man upp med en sööt Julia brevid sig :) Hon gick hem nästan på en gång, runt 12 tiden (: Jag duschade och gjorde mig i ordning och nu sitter jag här och försöker få tag på mormor och morfar, men dom svarar ej..

Ikväll blir de vara med Violeta och ha en myskväll framför en film och tjocka oss <3

Violeta & Jag förut ;) <3

Kommentarer
Postat av: violeta jansson

hahaha , snygg bild asså ;) jävlar jag ska rulla fram ! <3 haha.

2011-01-15 @ 13:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0