Tisdag 15.40

Jahapp, idag gick jag och älsklingen upp mellan halv tolv tolv :) Vi gjorde inte så mycket men runt halv 2 så gick vi till isen och skulle åka lite skridskor med några vänner :) men mina var de stolek 34 på, en skridsko gick på men inte den andra :( Så jag stod o kollade på en stund sen gick jag hem till älsklingen medans jag pratade med söötisen Ahline i tele ♥ Men nu sitter jag hemma vid älsklingen medans jag tvättar hans kläder och sitter vid min andra data som jag fick i nian, har jätte gammal musik på den som jag sitter och lyssnar på som är underbart ♥
Får väl se när Freddie kommer hem, vi ska äta pizza och umgås med några ikväll :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0