Dag 6 - Min dag

Min dag då. Jag hade ställt 2 olika klockar för att vakna innan sju, min väckar klocka på mobilen 20 i 7 och min andra klocka 10 i 7 (vilket jag trodde) Men hade satt min andra klocka på 10 i 8... så de var tur att jag ställde två! men kl 7 ringde jag Freddie och kollade om han var vaken. Gick upp efter de och gjorde mig i ordning och åt frukost. Upptäckte att klockan var 10 i 8 sen så fick skynda mig till skolan och på vägen ringde jag Freddie igen o kollade så han verkligen var vaken. Kom till skolan några minuter försent. Skolan började med Friskvård och då jobbade vi lite enskilt fast lite i grupp ändå, sen finslipa på ett grupparbete vi ska redovisa om i morgon. Efter de lunch, den var helt OK. Efter de engelska och då bytte jag bok och böjade läsa(kom till första sidan...) Klassråd efter de i 15 min och blev lite prat. Åka buss till Gustavsvik gjorde vi sen för vi hade idrott där. Simmade och livräddade. Vi fick vara på äventyrsbadet efter de en liten stund och då åkte vi lite :) Sen åkte jag, Sofia, Amanda, Emma, Lotta och Magda till donken och åt :) När vi skulle gå till bussen så halkade jag... På is och slog mig... HAHHAHAHAHHAHAHAH. Nu har jag bara suttit hemma i lägenheten, pluggat, kollat datan och TV:n. Pratat med mamma och Freddie och nu väntar jag på att pappa ska ringa.


Min frukost idag. Juice, flingor och yoghurt och mackor med falukorv.

Gustavsviks äventyrsbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0