Dag 3 - Mina föräldrar

Börjar med min mamma då :) Hon heter Maria och är hel finne, för hennes föräldrar kommer från finland båda två och är födda där (: Mamma är uppväxt i Hällefors men flyttade till Kopparberg med pappa när dom blev tillsammans, hon har jobbat inom sjukvården men nu jobbar hon på ett kontor på ett företag som pappa ägde. Mamma fyller 41 år i juni, hon är kort, är ganska brun, har brunt hår och har blåa ögon och så har mamma en syster :) Hon är världens bästa mamma, hon ställer upp i vått och tort och vi förstår varann väldigt bra :) Jag älskar min mamma mest ♥




Min Pappa då :) Min pappa heter Ulf och är hel svensk. Pappa är uppväxt i Kopparberg/Ställdalen, i det huset vi bor i nu (fast vi har byggt om de) Pappa har inte tagit studenten men han har fått ett bra jobb ändå :) Han har vart egen företagare och han sålde de för ca 3 år sen men han jobbar kvar där, han är borta mycket och pratar mycket i telefonen, träffar han inte så ofta :/ pappa är mellan lång och har ölmage ;P Han har jätte ljust hår och är ljus hela han ^^ pappa fyller 44 år i maj. Pappa förlorade sin syster när han var 4 år, så han har inte haft något syskon på de viset.. (hon var 13 år när hon dog) Min pappa är ägare av en ferrari oxå :) Han är världens bästa pappa och jag älskar honom så mycket, fast jag och han tjaffsar mycket så skulle jag aldrig klara mig utan honom! ♥



Måste oxå säga att dom gifte sig i somras, kom som en chock, jag och syrran var med fast vi viste inte om de, de var en hemlis :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0