Dag 11 - Mina syskon

Mina syskon då.

Jag har en stora syster som heter Jenny och fyller 20 år IMORGON :))) Hon studerar i Karlstad och bor där, hon har en pojkvän som heter Peter och nu den 12 juni har dom varit tsm i 4 år :) Vi bråkade väldigt mycket som små men när hon flyttade till Strängnäs då hon började gymnasiumet där så blev vi bara mer och mer sams och fick mer kontakt och de känns bra. Jag har bara ett riktigt syskon och jag kunde inte ha önskat mig en bättre syster ♥ Hon har alltid ställt upp för mig och de gör jag för henne med ♥ Hon är den utav oss syskon som haft lite "otur" när de gäller sjukhus typ, hon har brytit handleden, hennes båda knän "går ur led" sen hon var sex år, hon oppererade ett knä när hon var 18 år så hon fick sitta i rullstol hela den sommaren :/ Hon har allergisk mot några ovanliga saker m.m. Jag har aldrig gjort något sånt och jag är inte allergisk heller. Men hon har sån tur i kärleken, hon hittade hennes perfekta på en gång ist :)
jag älskar dej Jenny, min storasyster ♥


SMÅ♥

Och så har jag en gudbror som heter Wiggo och är 2½ år, mamma och pappa är gudföräldrar åt honom sen alla hjärtans dag 09 :) Vi ses lite då och då, ger varann presenter och kallar varann "syskon" :). Han är urgullig! Har alltid önskat mig en lillebror, så blev skit glad när jag fick en "lillebror" ♥ Älskar dej wiggo ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0